ورزش ما

استيلي: با دنيزلي همسايه ام اما تا حالا چشم تو چشم نشديم / افسوس اشتباهاتي را مي خورم كه داشتم

۲۳ دى ۱۳۹۰

استيلي: با دنيزلي همسايه ام اما تا حالا چشم تو چشم نشديم / افسوس اشتباهاتي را مي خورم كه داشتم

ليگ برتر - حميد استيلي مي گويد كم كم با شرايط جديد زندگي اش كنار آمده است.

سرمربي سابق پرسپوليس در گفت و گو با خبرآنلاين درباره تيمش مي گويد:« اميدوارم با اين برد ، روند رو به رشد پرسپوليس آغاز شود و تيم از بحران خارج شود. »
او درباره خودش هم مي گويد:« اين روزها در خانه هستم و بيشتر سعي مي كنم استراحت داشته باشم و بتوانم خودم را به شرايط جديد وقف بدهم. به هر حال گذشته ها گذشته و ديگر خواست خدا اين بود كه تجربه كاري من هم در پرسپوليس به آن شكل باشد. به هر حال از اشتباهاتي كه داشتم افسوس مي خورم اما تا ابد كه نمي شود و نشست افسوس آن اتفاقات را خورد. من در كارم مشكلاتي داشتم كه نبايد ديگر تكرار شان كنم.»
او درباره تيمي كه بسته بود مي گويد:« بزرگترين مشكلي كه داشتم ، زمان بود. هيچ وقت نتوانستم اين معضل را حل كنم. بچه ها را با هم در اختيار داشته باشم و وقتي اين اتفاق در تيمي بزرگ مثل پرسپوليس برايت مي افتد ، خود به خود فشار رواني روي تيم زياد مي شود و ديگر امكان اينكه بتواني تيم را جمع كني ، وجود نخواهد داشت. »
او درباره تيمي كه بسته هم مي گويد:« شرايط طوري بود كه سعي كردم بهترين خريدهاي ممكن را داشته باشم اما حقيقت اين است كه نواقصي هم در تيم مان داشتيم. البته مشكلات ديگري هم مثل مصدوميت ها پيش آمدند كه شرايط را بدتر كردند. واقعا اگر امكانش وجود داشت كه در ابتداي فصل بازيكنان بهتري بگيريم شايد شرايط براي مان بهتر رقم مي خورد.»
و سئوال تكراري مهدوي كيا؛« مهدي بازيكن بزرگي است. او قطعا به كمك تيم دنيزلي مي آيد . البته هميشه مهدي مي تواند به پرسپوليس كمك كند ، حتي در ابتداي فصل هم بايد او را مي آورديم كه يك سري از اتفاقات مانع شد تا او بيايد.»
بازي پرسپوليس با ملوان داشت همان اتفاقات دوره استيلي را براي دنيزلي تكرار مي كرد ، آيا ممكن است مرد ترك هم مثل استيلي اسير بحران هاي پرسپوليس شود؟ او در اين باره مي گويد:« نه. اصلا ، شرايط خيلي فرق دارد. دنيزلي يك مربي با تجربه و بزرگ است كه اسير اين اتفاقات نمي شود. او انشاالله با پرسپوليس به موفقيت مي رسد و باعث خوشحالي همه طرفداران تيم مي شود.»
و براي سئوال آخر ، استيلي و دنيزلي اين روزها در شهرك غرب همسايه شده اند. آيا اين دو تا به حال همديگر را ديدند؟ او مي گويد:« راستش من هم شنيدم كه منزل دنيزلي در مجتمع مسكوني ماست اما تا به حال كه با ايشان روبرو نشدم اما از سرايه دار خانه و خيلي هاي ديگر شنيدم كه با همديگر همسايه شده ايم.»



بؤلوم : نوشته هاي من
یازار : idman

بخور بخور در هيئت هاي ورزشي !!

۲۱ آذر ۱۳۹۰


يادم مي ايد يكي از اساتيد ما دركلاس كه قبلا سابقه رياست يك هيئت ورزشي را داشت، جرياني را براي ما دركلاس تعريف كرد كه هيچ وقت از يادم نمي رود.

اما اين جريان در مورد بخور بخور مسئولين هيئت هاست. ايشان در كلاس يك مثال زد كه باعث شد ما روشن شويم :

فرض كنيد تيم قرار است به مسابقات برود.مسئول هيئت براي تيم اسپانسر پيدا مي كند.اسپانسر تيم ، بليط هاي مسابقه را تهيه كرده و به مسئول محترم مي دهد! فرضا بليط بندرعباس.حالا بودجه اي هم از سازمان تربيت بدني  دريافت نموده اند.مسئول هيئت بليط بندرعباس را به فاميل هايش مي دهد كه به سفر بروند وحال كنند!!!
بودجه ارسالي را هم در جيب مبارك قرار مي دهد!! حالا به بازيكنان اعلام مي كند كه : در بندرعباس مسابقه هست.هركس بخواهد شركت كند بايد هزينه اش را خودش پرداخت كند.!!!

با اين وضع فكر كنيد كه تيم مقام اورده و براي هر بازيكن پاداش فرستاده شده است.براي هر نفر 100000تومان.
مسئول هيئت عزيز به بازيكنان مبغ 10000 تومان داده و از هركدام امضا ي تاييد گرفتن مبلغ را مي گيرد.بعد از گرفتن كاغذ تاييد جلوي 10000 تومان يك صفر نا قابل مي گذارد تا بشود 100000تومان!!!

اين فقط يك نمونه بود!!!
حال با اين وضع مي خواهيد ورزش ما پيشرفت كند؟!!


يا رب چه كنم با اين همه زيبايي مردمانت!!


بؤلوم : نوشته هاي من
یازار : idman

چرا من ارزو بلاق را انتخاب كردم؟!

۲۱ آذر ۱۳۹۰


در كشور ما  انواع و اقسام سيستم هاي بلاگ دهي وجود دارد.

من اكثر ان ها را ديدم و در ان ها وبلاگ داشته ام.از ميهن بلاگ و بلاگفا گرفته تا روم فا و تزبلاگ و....

اما هيچ كدام از اين سيستم ها به اندازه ي ارزوبلاق صميمي و گرم نيست.مخصوصا براي من كه اهل اذربايجان هستم.

اميدوارم روزي برسد كه تمامي اذربايجاني ها در ارزو بلاگ بلاگ داشته باشند تا جمع ما جمع تر شود.

از سيستم ارزو بلاگ به خاطر گرافيك زيبا و صميمانه اش متشكرم!!!


بؤلوم : نوشته هاي من
یازار : idman

1 |

آنا یارپاق

آرشیو

Email

RSS

بلاگا گؤره


    وبلاگ ورزش ما بلاگي است كه گهگاهي در مورد مشكلات ورزش و
    تربيت بدني ايران عزيزمان صحبت خواهدكرد.

بؤلوم لر

سون یازیلار

باغلانتی لار

     

یولداش لار

     

آرشیو

سایغاج